onsdag 23 april 2014

Elit

Jag lovade mig själv att skriva något idag. Dels för att behålla mina läsare och sen är de för att ta tag i det här igen. 
Jag tycker ju att det är ganska kul. Och sen vet jag att Norbergs-ligan väntar på nya inlägg!:) 

I år känner jag mig lite småkass faktiskt! Två stycken påsk-kort håvade vi in. Och vet ni. Jag skickade inte ett enda.. 
Så tack så hemskt mycket mormor, morfar och mamma! :) Nästa år ska jag bli bättre! ;)

Idag har jag gjort något som jag inte gjort på två år. Jag steg upp innan fem. Jobbade åtta timmar. Kom hem. Sov en sväng. Gjorde mat. Och sen mina vänner, sen stack jag ut på en kvällstur med cykeln! :) lite krasslig i halsen men ack så starka ben! ;) 
Grattis mig själv till att jag klarade detta! :) 

Och just ja, jag fick en present av Jens idag. En discgolfbag! Och två frisbees.
Tror jag har sex stycken nu och är sådär lagom förvirrad ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar