tisdag 8 april 2014

Rast

Här sitter jag, i pausburen, på stora enso! 
Agnes spelas på radion "ååååh han kysser som en karl ska......."
Min skink- och gurksmörgås är nästintill slut, likaså den här jobbnatten.
Jag har rast alldeles ensam fram till fem. Sedan kör vi 48 minuter till. 5.48 kommer det förhoppningvis ett skiftlag och skickar hem oss! 

- Jag är trött.. Sa jag förut till Jens. 
-Varför då? Svarar han tillbaka? 
Konstigt va, att jag är trött frampå småtimmarna?! 
Och så har vi en körning som gör en trött. Sitta och stirra på papper i 500 meter. Jag vet att ögonen är öppna. Men ni vet när man inte ser vad man tittar på. Ögonen stänger liksom av på något vis :)

Men nu är det bara halva rasten, 48 minuter och tre nätter kvar av nattveckan ;) 

Och justja, det råkade bli en ny cykel idag ;) sjukt vad snabb jag ska bli i sommar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar