tisdag 17 februari 2015

Semester

Jag minns inte ens sist jag var sjuk på vintern. Brukar alltid bli förkyld på sommaren. Jag är väl lite felvänd verkar det som. Har haft en förkylning i kroppen i två veckor som inte blommat ut. 
Men nu efter Stockholm så slog det till. Halsont, snorig och lite feber. 
Jag kan jobba, med alvedon i kroppen visserligen, men ändå! Det är tur att jag är tjej, hade jag varit kille hade jag legat hemma och åmat mig. Vilket faktiskt hade varit rätt skönt! Men nu är jag en Jansson som inte gärna sjukanmäler mig. Jobbar mellan sex och två, sen sover jag bort hela eftermiddagen! 
Viking eller dumihuvudet?! Får se hur det blir imorgonbitti. 

I helgen kommer mor och far och det ska bli sååå spännande!! Riktigt längtat efter den här helgen! Mer om det efter deras dom! ;)

I sommar ska jag förresten ha mitt livs första semester. Förhoppningsvis tillsammans med Jens. Men jag lade huvudet lite på sned så jag hoppas att det blir som jag vill! Tre veckor! Längtar redan! Planen är Ramundberget en sväng, sen har vi nog fullt upp med annat vad det verkar! ;)

Nu blir det sängen och som det känns kommer jag somna på stört! Trots väääldigt många timmar på soffan idag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar