söndag 6 september 2015

Myshelg

Jobba två, ledig fyra. Så skulle en ha de jämt! Men "redan" den här veckan kör vi full fart med jobba sex, ledig fyra! 
Inte så dumt kanske, hoppas att det blir kanon! 

Helgen var mysig, mycket regn så att man med gott samvete kunde sitta inne och bara mysa! 
Jag har fått tillbaka mycket av det här med att pyssla och dona. 
Sen vi flyttade till huset har jag bara velat komma iordning praktiskt. Nu ploppar det upp mindre praktiska och mer fina idéer för mig! ROLIGT! 
Bara hoppas att något kan gå att uppfylla! :) ett litet projekt, i ett litet rum kanske ;) 

Förresten, den här myskaninen kröp ner under mitt täcke och låg där en halvtimme. Jag var tvungen att känna pulsen på honom, men han hade bara somnat om ordentligt ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar