torsdag 24 september 2015

Ny uppdatering

Jag har uppdaterat min telefon till iOS9. Sämsta möjliga jag varit med om. Jag har haft min telefon sen 2011, vilket enligt alla ska vara omöjligt med en iphone. De håller bara ett år, säger de som har bra koll. Min har alltså hållt i fyra år. 


Men nu håller jag på att bli vansinnig. Efter uppdateringen, som skulle vara så bra, så hinner jag både tänka igenom allt. Hundra gånger om. Bli vansinnig. Fundera när nya iphone kommer ut. Jag hinner nästan släcka telefon. Då sker det tryck som jag tröck för :) så nu är jag ute efter en ny. 
Naturligtvis inte den nyaste, som släpps snart. Utan den som är nyast ute på marknaden nu, som blir mycket billigare när den megadyra kommer ut :) 

Kan ju inte lägga en halv Thailandsresa på en telefon får man ju förstå :) det är ju bara vansinne! 
Bara vänta med gott tålamod på att iphone 6s kommer ut, sen slår jag till, pch det illa kvickt ;) 

Jag var och skrotade i lagården häromdagen och hittade en jättefin harrypotter-kittel. Med en vikt runt 35 kg och full med mossa så bar "jag" ut den, gjorde rent den och sen åkte den upp på verkstaden. Sprayfärg inhandlades och nu är den svart och kommer göra sig fin i vardagsrummet som vedkorg. 
Blir nog himla fint. 
Det kommer en efterbild så fort den är torr och inburen till kamin ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar