måndag 3 juli 2017

Är din pappa hemma?

Farbror som knackade på dörren; hej, bor du här? 
Jag; Ja?
Farbror; Okej, men du bor inte här ensam va? 
Jag; Nej? 
Farbror; Är din pappa hemma då? 
Jag; Nej, alltså jag bor här utan mina föräldrar? 
Farbror; Jaså, hm, jaha. Så du äger alltså den här lägenheten?
Jag; Ja?! 

Kul att flytta hemifrån som 16åring, och fortfarande som 27åringar tror folk att jag bor hos mamma och pappa 😅
Skönt ändå att se så ung ut 😂

Jag vill bara tala om en till sak. Berätta en sak om mitt snille till dotter. 
Pappa tog fram en badbassäng åt henne i helgen. Men Majken tyckte inte att morfar var tillräckligt snabb med att få på vatten och få ordning på temperaturen osv. Så hon gick och hämtade sin vattenflaska, vände den upp och ner i badet och började fylla alldeles själv! Haha jag tyckte det var så sött! Vad smart hon är 😍😃



1 kommentar:

  1. Thanks a lot foor giving everyone an extraordinarily remarkable chance to check tips from this website.
    It's alwayhs sso kind plus jam-packed with a great time for me personally and my office co-workers to visit your web site at minimum 3 times in one week to study the latest secrets yoou have.

    And of course, I'm also always pleased concerning the spendid suggestions served by you.
    Certain 1 areas in this post are basically the most efficiennt we have
    had.

    SvaraRadera