torsdag 10 juli 2014

Hastigt och lustigt

Konstig dag. 
Vaknade efter några få timmars sömn. (Vändskift) 
Pigg och alert. Gjorde mina åtta timmar. Cyklade hem. Bytte om och drog ut på tre mil på cykeln. Vilken tur att det inte var så varmt ;) puuuh! 

Kom hem. Duschade. Kom på att jag behöver ett par skor. 
Övertygade Jens om mat i stan. Satte oss i bilen och jag nämnde mitt skobesök vilket var ok. 
Efter fem minuter på Scorett hade jag bestämt mig. Så med nya skor på fötterna begav vi oss till Alfies. 

Och där. Som en blixt från klar himmel. Pang. Migrän. Jösses vad otrevlig jag kände mig. 
Kasta i mig maten. Och ja, jag kan faktiskt kasta i mig mat ;) 
Solglasögon på. Skynda till bilen och åka hem. Däcka på soffan med en blöt handduk på huvudet. 

Och nu några timmar senare. Vad hände? Vart tog den här kvällen vägen. Såhär lagom groggy och domnad i huvudet just nu. 
Imorgon kan migränen GLÖMMA att jag släpper intill den! För imorgon är det fredag!! ;)

1 kommentar:

  1. Du cyklade för fort, huvudet hann inte med :), nej då, hoppas du mår bättre idag! /svm

    SvaraRadera