tisdag 1 juli 2014

Tröttmössa

Det är så konstigt såhär när jag jobbar natt. Ena stunden har jag fullt med energi. Ska tvätta, städa, diska, träna, osvosv. Och så helt plötsligt åker tröttmössan ner på mig och jag är inne i en riktig tröttperiod. Det kan handla om en kvart, en timme eller några timmar. Jag vet aldrig när mössan åker ner och säger att det blev kväller. 

En natt gjord. Tre kvar och sedan åker jag till Stockholm på myshelg! :) ofattbart trevligt ska det bli! Skönt att ha något att se fram emot och kämpa för :) 

Om några minuter ska jag ställa mig och laga ihop någon mat tills Jens kommer hem. Sedan är det sängen och sedan tar jag racern ner till Stora. 
Jag är förresten sugen på att köpa en ny mtb, men kan inte riktigt bestämma mig. 
Att köpa eller inte köpa-frågan brukar vara lätt. Men det är ju inte direkt 100 kronor jag pungar ut den här gången ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar