onsdag 2 juli 2014

Sommar-mode

Nu ska jag ursäkta mig igen för att jag aldrig bloggar. Och på riktigt. Hur kul är det, en blogg som handlar om varför jag inte bloggar? ;) 
Jag har gått in i sommar-mode. Jag skriver när jag känner för det och där pratar vi inte mer om det ;)

Härligt väder idag. Man kan faktiskt tro att det är juli ;) passade på att njuta, för en vet aldrig när solen visar sig igen..! 

Nu ligger jag dock i sängen och ska sova en sväng innan det är dags igen! Hälften gjort, så nu är jag på rätt halvlek så att säga ;)

2 kommentarer:

  1. En glädjekanin. ;)

    SvaraRadera
  2. Den här bilden är så härlig!
    Tyvärr blev det katt-i-tratt i en vecka till, var hos vetrinären idag och det hade inte riktigt läkt färdigt ännu :(
    Daphne hoppar inte som Datsyuk med andra ord...

    SvaraRadera