lördag 6 december 2014

Klen

Min första dag här. Blev det något slags tävling vid matbordet. Alla hade smakat på en äckligt stark chili. Förutom syskonen Jansson! 
Pappa och Jens reagerade inte så starkt, blev bara lite svettiga i pannan. 
Medan mamma och Sanna fick panik i blicken och bara vällde i sig dricka likt en ryss med sin vodka. 
Men så var de det där. Jag ville vara det modigaste syskonet som jag aldrig annars är. Delade en chili och stoppade den i mun.

Jag slet ut den lika fort. Hävde i mig cola och ris.. 
Än idag har jag blåsa i munnen. En stor blåsa. Tolv dagar senare liksom ;)
Här blir det inga djungelvrål ätna om jag säger så :)

Det andra thailändska testet jag gjort är thaimassage. Jag har väl fått massage två ggr i mitt liv och tycker vanlig massage kan göra ont. 
Lite bristande kommunikation och där låg jag på bädden under Thailands starkaste nypor, beredd på swedish massage. Men hej thaimassage, precis vad jag inte ville ha. När hon pressade hårt på mina ljumskar skrattade jag så jag skrek! Herregud! 
Vek svensk eller vadå? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar