fredag 5 december 2014

Pötthett

Solen skiner, himlen är blå. Klockan är strax efter åtta och det är redan pötthett ute! ;) det ni Sverige! :) 
(Pötthett är värmländska och betyder stekhett! Ungefär!) 

Jag ligger på soffan och smälter frukosten. Ska strax smörja in mig för att sedan knalla iväg till min solstol för dagen. Men jag skulle vilja säga en sak först :) 

Jag är inte så bra på att svara på kommentarer. Dels för att jag inte vet om ni ser svaren? Dels för att jag inte kommer ihåg sådana saker. 
Men. Jag är oerhört tacksam för de kommentarer jag får. 
När det blippar till i telefon och jag ser;
Kommentar på bloggen. 
Då blir jag jätteglad! :)

Tack så hemskt mycket för kommentarer både från Forshaga och från Säter :)
Ni gör mig glad! :)

1 kommentar:

  1. du behöver ju inte svara, du bloggar ju! Väldigt kul att läsa och kul med alla bilder, känns lite som att man är med :) /svm

    SvaraRadera