onsdag 15 april 2015

Happygirl

Idag fick jag leverans på nagellack. Har hur mycket som helst och fick ytterligare fem stycken. Fina, glittriga, normala och party! 
Alla andra tjejer började med nagellack i sexan-sjuan kanske. 
Jag har börjat nu. Eller för ett år sedan. 24 barre liksom. Couldn't care less. 
Jag tycker det är roligt nu och blir väääldigt fin om händerna, och det så är tio-femton år efter alla andra så är väl de en världslig sak. 

Tyvärr är ju händerna även fulla med skärsår och diverse plåster, men det är väl mer eller mindre mode på jobbet det. Himla papper att vara vasst. Och himla handskar att vara klumpiga.. ;)

Så när jag ska på min arbetsintervju, som jag fick reda på igår, så ska jag ha guldnaglar.. Going for gooold, lite som Brynäs alltså. ;)


1 kommentar:

  1. You go girl! Med guldnaglar eller utan du kommer att bevisa att du är bästa kvinnan för jobbet! Tänk att nu är det medvind och nedförsbacke, solsken och hemväg! Svm

    SvaraRadera