söndag 18 oktober 2015

Veckan som gått

Jag började ledigheten med ett besök hos kiropraktorn, var yrslig i tre dagar, pigg den fjärde. 
Och sen var det bara sätta foten mot gasen och brassa iväg till jobbet igen, för ytterligare sex skift! Konstigt hur de är :) 

Men vi hann med en del annat också. Vi var hos barnmorskan och mätte magen. Lyssnade på knoddens hjärta och fick prata lite.
Vi har även varit på vår bank och planerat inför pensionen ;) känns ju sådär lagom nära i tiden och sådär .. ;)

Jens har även spelat sin första match för i år. Jag och svärmor fick oss några nya upplevelser den kvällen. Blickar byttes hejvilt! Men den bästa upplevelsen var ändå vinsten! Det var längesen vi fick se en vinst :) 8-3 , så det var väldigt kul! 

Jag och Jens var även ner till Färjestad och såg Färjestad - Djurgården. Inte mycket att se för mig kanske, men facket bjöd i tron om att alla här håller på FBK.. 
Och att vara med Jens en kväll eller utan Jens så var valet ganska självklart för mig :)! 

I fredags klev vi på igen. Och har jobbat hela helgen. Nu väntar två nätter och en eftermiddag sen åker vi till Norberg och firar pappa! 
De har äntligen kommit hem från utlandet så jag och mamma kan surra med varann igen.. :) 

Nu ska jag försöka hålla mig vaken ett tag till för att förbereda mig inför de kommande nätterna.. Sen blir det sova för hela slanten! :) 
Godnatt på er :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar