måndag 26 oktober 2015

Första bebispresenterna

I helgen var vi hem till mor och far. Vi var även över till Robert och Sanna som bor rakt över skogen. Tänk att ha så nära till föräldrarna.. :)
Sanna har köpt sig en liten kisse som är tänkt att bli bästa kompis med Roberts Birk. Men man skulle väl kunna säga att alla andra var bästa kompis med Sally, förutom Birk. Fast Sanna visade film på hur gosiga de kunde vara mot varann ;)! 

Om någon vecka ska jag och mamma ha mor&dotter-vecka och då är det vi som ska umgås med katterna när ägarna inte är hemma ;) så får man göra som lillasyster och mamma! 
Fick våra första bebispresenter utav Sanna och Robert också ;)
Och det var en väldigt speciell känsla, vet inte riktigt hur jag ska säga. Men jag blev väldigt varm i hjärtat. Och knodden sparkar som aldrig förr så det är nog glädje därinne med :) 
En liten, liten björntröja, med öron! Hur mysig som helst! Och så ett par varma, gosiga små tofflor! Jag blev nästan avundsjuk ;)
Det blev lite mer verkligt alltihop helt plötsligt! :) 

Till råga på allt gjorde jag mitt sista skift idag.. Vemodigt. Önskar jag hade haft den där känslan att Gud vad skönt! Men jag trivs ju med vissa arbetskamrater. Så det kommer bli en tomhet rent socialt. Men jag har lovat äppelpaj och vaniljsås redan på lördag, så det ska de väl få :)





1 kommentar: