tisdag 12 juli 2016

Snö och drivis

Det är ganska tomt här. "Ikväll ska jag skriva.." tänker jag. Och sen är det morgon och jag glömde skriva. Är det morgon så innebär det även full fart! :) 
Jag kanske skulle ta och stänga ner bloggen. Har typ haft den i fem år?! Det kanske räcker där! Jag vet inte, skjuter fram beslutet ytterligare några dagar ;) 

Jens har i alla fall fortfarande semester och jag blir så bortskämd med avlastning på mornarna. Jens och Majken går ner och jag får ligga kvar i tystnaden och har jag tur så somnar jag om :) 

Målar huset gör vi också. Eller målar och målar, vi väntar in solen.. Och den svenska sommaren verkar redan ha varit så här står vi nu med penseln redo och hör regnet smattra mot taket. En sida är numera röd. Resten är grå. Det vore just snyggt om huset förblev såhär till nästa sommar. Ungefär det positiva tänket är det på Lövåsen just nu ;) 

Jag har i alla fall stått inne på verkstan och målat foder ikväll. Med min musik. Och när de tonerna når mina öron så blir jag även världsbäst på målning! För jösses vad snyggt de blev ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar