onsdag 20 juli 2016

Just nu!

Jag har kommit på något nytt med mig själv. Jag är höjdrädd. Vilken fin egenskap va?! Det är säkert därför jag klämmer sönder Jens hand var gång vi flyger! Jag hatar att se när man lyfter och lika med landningen.. Usch! 
Menmen! Nu håller vi ju på att måla om huset. 
"Jag tar längst ner.." säger jag. 
Jens tar högst upp. Sen måste vi mötas på mitten. På mittenplan alltså. Det kanske är cirka 2,5-3 meter upp. Men jösses, benen viker sig typ ;) 

Just nu sitter jag och är klar med min våning. Jens är en våning upp och jag får sitta och vänta på att han ska hjälpa mig ner! 
Majken ligger inne och sover. Det är därför vi passar på nu, vi är som effektivast mellan 20 och tills mörkret kommer! 

Efter ikväll ska vi flytta ställningen till framsidan, framsidan som även är den sista sidan! 
Jippi, jag ser ett slut på eländet. Tyvärr även ett slut på Jens semester ;) 

/husägare och småbarnsmor


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar