måndag 12 december 2016

Bortskämd

I helgen blev jag sådär bortskämd av mina föräldrar som jag älskar att bli. Mer nu än någonsin. På fredagen kom de hit och tog hand om Majken när vi var på julbord. 
Vi åkte klockan 15.15 och kom hem igen vid 00.30 :) så lång tid utan Majken har vi nog aldrig haft. Jag var bara hem och nattade henne vid 19 så de inte skulle bli några ledsamheter :) 

När vi vaknade på lördagsmorgonen var Majken redan vaken med sin mormor och morfar. De hade handlat och burit in ved. Pantat burkar och plockat ordning. 
Sånt där vardagligt är guld värt tycker jag :) de plockar med disken och får det att se skinande rent ut. 

Jag och mamma rensade sedan Majkens garderob. Jag har tyckt att det varit lite glest med kläder åt henne men ändå har garderoben varit full. Nu när vi rensade blev det bara fyra bodys kvar, tur att de är nära till jul haha ;) stackars Majken, hon har de inte lätt! 

Nu är det bara några dagar kvar tills vi åker upp över julen. Längtar redan! :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar