måndag 12 december 2011

Farbror doktorn

Här sitter jag nu.
Med en helt sproilans iPhone 4s.
Redo att spela wordfeud med alla jag känner!
Är det någon inne då?
Svar NEJ!

Heter frokenjansson om någon skulle vara intresserad!? :)

Innan jag hämtade ut telefonen idag var jag på läkarstation.
Var tvungen att ta lite prover, så de skicka in mig på blodprov.
BUHU, säger jag.
Livrädd för det där.
Jättesöt "blodtagare" iallafall, lät mig ligga ner och blöda så jag inte svimmade! :)
Hahha, vilken tönt jag är, borde väl vara någorlunda van?
Men eftersom jag nu var så duktig så får jag nog många julklappar iår, det tror iaf jag!

Jens råkade avslöja lite om vad jag kommer få idag,
låtsades fatta jättemycket.
Men är i denna stund ett stort frågetecken!
Julen är väl underbart rolig va?
Iallafall alla paket, att Jesus dog eller föddes är för mig en helt annan historia ;)
Och mamma, du bad om både ett blogginlägg och en önskelista.
Snäll som jag är får du både och ;)
Få se hur road du är efteråt, hahahaha :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar