tisdag 20 december 2011

IN YOUR FACE TENTAN

Jag har i vanlig ordning varit dålig med uppdateringarna!
Trots det stiger läsarsiffrorna, vilket gör att det dåliga samvetet maxas! :)
Jag har lite vagt uppdaterat via telefon, som jag äntligen fått lägga beslag på!
(Bra jobbat Telia, ellller?)
Och angående tentan som vi fick tillbaka..
Är de spännande nu?
Blev godkänd, en poäng från VG, EN POÄNG!!
Ja, det är lite småjobbigt, men viktigast var ju ändå att bli godkänd! :)

Mor och far var här i helgen också, invigde vårat fina gästrum!
För att ha en anledning till att fara hit så tänkte de nyttja sina Ticnet-biljetter som ändå skulle gå ut.
De valde Christer Sjögrens Julkonsert, (när det finns hockey???)
Men ja, åter till Chrille S. Tre biljetter hade "råkats" köpas..
Så där satt jag alltså, en lördagskväll, mellan mina föräldrar på CCC.
Frågan är om det var för allmänheten, eller var det bara för PRO?
Kan ju säga att hade inte jag varit där hade mamma varit yngst!

Jajaa, julshow som julshow, med eller utan Christer.. Det kanske skulle vara jättebra!
MEN ACK SÅ FEL tänkt det var!
Det var gospel och trumpet, O store Gud och Pärleporten..
Tre timmars julshow med Christer Sjögren gör jag ALDRIG om, inte ens om jag får betalt!


Nu har jag ändå skrivit långt inlägg, så ni har något att läsa!
Ska fara in en allra sista gång till Fjollträsk imorgon för i år,
sen skyndar jag mig hem till båset och Olsäter Beavers!


Saknar förövrigt sommarn, ska de vara vinter ska de vara snö, annars kan de kvitta!


Svalkar fötterna efter en sexmilatur

Nu minns jag inte vad sjön heter, men vackert var det iallafall.

Barcelona, fast de hette något annat, men minns inte det heller ;)

Svalkar fötterna i en annan pool efter en fyrmilatur.

Jag och Jens i Kungsträdgården någongång i somras :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar