fredag 30 december 2011

År 2011, gott nytt år!

Tänkte köra ett bildrace här från det gångna året!
Hoppas de blir många bra bilder, får se vad datan orkar med!
Den börjar ju gå lite trögt tyvärr! :(
ENJOOOY!

(Och nu har alla bilder försvunnit en gång, ett försök till sen lägger jag ner haha! :))












Köpte mig en liten skitunge, som visade sig vara en riktig SKITunge!

For upp till Falun och kolla lite på Northug,

lyckades få kanonväder just den dagen!

Bland de första turerna på nya hojen!:)

Våren och skinnjackan kom slutligen fram!

Hängde på Cykloteket med Gabriella och Pontus och kom hem med MASSA kläder!

Slappade lite i Värmland på påsken efter en cykeltur till Olsäter.

Datsyuk trilla ner i toan, men han fick åtminstone torka sig fint!


Fick en finfin bränna efter några mil på cykeln...

Datsyuk och jag tog vårt pick och pack och flyttade till Värmland.

Och började med att fira med midsommar med snyggaste brännan,

Men jag hade åtminstone damcykel och krans, så lite kvinnlig trots bonnbränna ;)

Slog hastighetsrekord, fortfarande inte slaget...

Fiskade var och varannan dag den här sommarn! Hade ett riktigt bra ställe,
upptäckte dock en död anka på samma ställe,
och jag hade ju knappast plockat av den från kroken om den fastnat ;(

Vissa bilder behöver inga ord!

Nya kärleksparet! :)

Såhär stark har jag blivit! ;)


Spanien, KOLLA NOGA, INGE CYKELBRÄNNA!

Fick ett nytt kök i nya huset! :)

Datsyuk växte ifrån sin SKITungetid och blev såhär söt.
Två datasladdar, ps3dosa, ps3sladd, TigerOfSwedentröja, knappar på tvdosorna,
tapeterna i 6/9 möjliga rum hos mor och far, två hörlurar, pappas nyinköpta stavar,
jättestort hål i Roberts gamla rum, tangentbord, skrivare och några småsaker senare.
Tur att det bara är materiella ting ;) haha <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar