söndag 4 december 2011

Dålig fantasi!

Jag har ingen aning om vad jag ska skriva längre.
Det händer inte så mycket om dagarna för mig..
Jag börjar bli helt slut av Stockholmsfarandet, om sanningen ska fram.
Visst, det är bara tre dagar i veckan.
Men sen 15e Augusti har jag bott i en resväska.
Den står där, halvpackad och klar, hela tiden.
Postkläderna ligger framme, ifall att jag ska jobba.
Det börjar bli tröttsamt!
Jullovet är väldigt välkommet om jag säger så! :)
Men förhoppningsvis ska jag ut och sladda postbil då!

Var på O'learys i Karlstad igårkväll med delar av Beavers.
De känner igen mig som brevbärarn..
En av killarna frågade varför jag inte körde post mer?
Jag svarade ; Saknar du mig?
Och får ett charmigt svar tillbaka; Jaaa, jag saknar att Posten inte är så sen längre!!
Ja, man tackar! :) Naturligtvis skojade han bara, elllllller?

Sen funderar jag lite över en sak.
Rent logisk så borde man väl bli klokare med åldern?
Och är man klok bör man vara trevlig, av rent hyfs?
Ofta är det däremot, ju äldre tjejer/kvinnor är, desto bittrare blir de?
Hoppas inte jag blir sådan! Det kan jag nästan lova mig själv att jag inte kommer bli!
:)


Nu ska jag lägga mig och sova, ifall Posten ringer imorgon och vill att jag ska rädda deras dag!
Annars jobbar jag ju på Färjestads Travet imorgon!
Sen på tisdag ska jag FÖRHOPPNINGSVIS vara kung i baren med Uggla, på riktigt! ;)

Hoppas snön kommer snart.
Alla verkar ha fått lite, förutom vi..... :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar