fredag 13 juni 2014

03.00

Klockan är tre och här är Carro! 
Rast vid min station just nu. Och vad ska jag göra för att hålla mig vaken? 

Sista natten och det är två timmar och fyrtioåtta minuter kvar av natten. Sedan är det helg till måndag 13.48 :)
Det går riktigt bra! Jag trivs så på det här jobbet så jag vet inte vad. Jag trivs med arbetskamraterna och med arbetsuppgifterna! Jag känner mig behövd och välkommen. 
Det ska ni veta, att det är något nytt för fröken Jansson det. 

Om 56 minuter är det frukost, därefter är klockan 4.30 och det andra skiftet börjar svära åt sina klockor. 
Då stiger de upp ur sina sängar och börjar ramla in här runt 5.30. 
Och hur mycket jag än trivs, så finns det ingen bättre syn än att se det skiftlaget komma in och släppa iväg mig! 
Guld värt, speciellt en fredagsmorgon! 

1 kommentar:

  1. Det låter bra det Carro! /svm o arbetskamrat

    SvaraRadera