måndag 9 juni 2014

Långhelg

Det har varit en väldigt lång helg. Men det har nog gått fortare än en vanlig helg. Imorgon är det måndag, igen. 
En måndag som innebär nattvecka. 
Och här ligger jag och försöker vara vaken så länge som möjligt. Förbereda kroppen på eländet liksom ;) 

Helgen har varit bra på alla sätt och vis. Jag älskar att vara hemma. Och hatar att åka därifrån! Jag saknar mor och far redan innan vi sagt hejdå. 
Här är jag nu i Värmland. Och den där ångestkänslan jag haft varje gång jag lämnat Norberg verkar aldrig släppa. 
Åtta år har gått, men känslan består. 
Den släpper efter ett par dagar, och likaså blir det väl den här gången! 

Jag har i alla fall mycket kul framför mig, och det är väldigt bra!! :) 

Bittert inlägg ikväll... Kul tjej. Hej! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar