måndag 23 juni 2014

Seg dag

Varje sommar så blir jag sjuk. Jag är sällan förkyld och sånt där. Men på sommarn smäller det till. 
Och det är så värdelöst. Lördags tänkte jag att det var värsta dagen. Sen kom söndagen och det var värre. Men jag tänkte att det nog var toppen på sjukan liksom. 
Och så blev det måndag och jag gör inte många knop. Visst jag har jobbat osv. 
Men energin är snart slut. Jag har sovit bort hela eftermiddagen och ska lägga mig för natten nu. 

Det är nog precis vad jag behöver! 
Det och honungsvatten. 
Det jag inte behövde var iskallt hällregn på cykelturen från jobbet. Men naturligtvis kom det en tiominutersskur precis då, precis över mig! 

Så är jag sjuk imorn så är det på grund av regnet. Absolut inte för att jag är klen i alla fall ;) 

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar