tisdag 11 november 2014

Det lilla

Det sägs att man får vara glad för det lilla. Idag gick jag in på mitt femte dygn med huvudvärk. Det suger. Men jag är såpass van att jag går till jobbet ändå. Biter ihop och försöker glömma.
Men det är ju ändå huvudet vi talar om, och det glömmer man inte av så lätt. 

Då är det tur att jag har arbetskamrater av guld istället. Vi blev utmanade att skicka in en lagbild till Stora Enso-challenge. Snyggast bild får pris. 
Tävlingsmänniska som jag är tänkte jag att det är klart VI ska vinna. 
Men jag trodde det skulle bli problem att samla alla lagkamrater utanför arbetstiden. 

"Har ni lust att komma tjugo minuter tidigt på onsdag?!"
"Ja absolut! Räcker tjugo minuter då? Eller ska vi komma ännu tidigare?" 
Haha mina lagkamrater är de bästa! 
Idéerna haglade in, hur vi ska stå, vem som ska vara i mitten, hur vi ska se ut..
Ja, vi tillochmed testskrev vårt namn så det såg bra ut. 

Mina lagkamrater går all in! :) så himla roligt! Vissa har jobbat där i 40 år, men kommer gärna tjugo minuter för tidigt. För kort ska vi ta. Jajamän. Och två av de är lediga. Men visst de kommer. Inga problem! :) 
Mina hjältar! 

Sven, 59 testar så det ser bra ut ;)

1 kommentar:

  1. Carros hjältar måste ju vara allas hjältar, de är i alla fall mina hjältar! /Svm

    SvaraRadera