lördag 29 november 2014

Gammal?

På mammas födelsedag åt vi inne på min favoritrestaurang här i Khao Lak. Jens smög iväg för att beställa en drink åt "the lady right over there, who turns fifty today... " It's her birthday och lalala...
När de väl kommer in med en drink i en ananas, sjunger och skjuter ut konfetti. Då gör de det över mig?! Hallå, jag kanske ser gammal ut, men femtio kom igen?! 
Jag tog det INTE som en komplimang haha ;) och de stackars thailändarna blev ju sååå brydda! Haha! :) 

Idag har vi legat i skuggan hela dagen. Solen är otroligt stark och vi är bleka svenskar. Safety first som allt annat här i Thailand haha! 
Snart ska vi göra oss ordning för en kväll på byn. Vi ska även boka en båtresa ut till Koh Surin. 
Och sedan äta gott (kyckling och ris)! I år ska jag slippa magsjuka HELA resan. Både jag och min mage är överens. 


1 kommentar:

  1. Jag är övertygad om att de tyckte att han sa turns fifteen! Fast det kanske inte var så bra det heller, men du får ju i varje fall börja köra moped :) /svm

    SvaraRadera