söndag 25 september 2016

Massa bra

Kommer ni ihåg året 2012? 
Jag minns det som igår. Känslan som var innan 2012 också, jag visste liksom om det. Alltså att Brynäs skulle vinna.
Vad skulle ni säga om jag har lite samma känsla i år? 
Inte exakt samma 100%iga känsla. Men semifinal i alla fall. Det har jag lovat Jens! :) 

Imorgon ska Majken ta spruta. Och Jens smiter på utbildning. Planerat eller misstag? Jag är rädd, Majken ovetande och Jens lättad! Haha! :) 

Idag skulle jag och Majken åka till Potatisbilen. Mitt i lunch+sovtid..
Så vi fick ta en biltur för att hålla henne sovande/nöjd. 
Vi tog turen deje-dömle-apertin.
Och hamnade mitt i plöjnings-SM.
Vart har vi hamnat sa jag till Majken. Hon var lika förvånad hon. 

Jens installerade en ny bilstol i bilen. Jag och Majken behövde en spegel så vi såg varann. Mamma fixar, talade jag om för henne. Och i hennes värld kan ju mamma allt. Spegel kom upp, men inte sjutton såg vi varann ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar