torsdag 1 juni 2017

Familjen Sjukstuga

Eller jag ska inte dra med hela familjen i fallet. Såhär är det, varenda gång. Majken blir sjuk. Är väldigt mammig. Jag håller om och håller nära. Nästa dag är jag också sjuk. 
Jens klarar sig genom allt. Och tacka Gud för det, för vem skulle annars ta hand om oss tjejer? 😃

Idag hade jag i alla fall turen att mamma kom förbi på lunch, som det ska vara på torsdagar. Så hon avlastade lite så jag kunde kurera 😊

Nu är det torsdagkväll och jag ligger här med feber, halsont och snorig som en gnu 🤧 
Men dagen var ändå bra för mina aktier gick upp till 10% vinst! 
Sen typ februari. Förstå att en nybörjare kan lyckas så? 10% är absolut inte dåligt!
Jag har nog näsa för det här med fina affärer! 💰😉

Nu är det två veckor kvar, sen tar vi över huset och blir Klackbergsbor! 🌸 
Det är tur det för jag tror att alla tre börjar tröttna på lägenhetslivet. Eller Majken har nog anpassat sig bäst! Hon är allt bra hon, lilla skrållan 😍



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar