söndag 28 maj 2017

Årets största tävling

Idag har det varit en av årets största tävling på sociala medier. Och jag blir knäpp på det.
Det är mors dag, och all världens barn måste prompt skriva ut vilken underbar mamma just dom har. 

Alla älskar väl sin mamma liksom? Men måste hela världen veta om det?! 
Jag kanske är gammalmodig, jag vet inte. Men jag gillar inte riktigt hur hela livet måste levas genom just de sociala medierna. 

Jag lade aldrig upp någon bild på min mamma, och höjde henne till skyarna. Men jag är nog inte någon sämre dotter för det, haha! 🙈

Nu ska jag sluta sura! Vilken helg det har varit, jag har rört mig mycket och vi har haft en dag i Stockholm på tu man hand! 😍 vi shoppade på oss rejält med kläder för en gång skull! 
Det har varit så mysigt att ha Jens hemma. Ett livet smakprov på hur sommaren kommer bli, då vi har fyra veckor semester ihop, och alla de fyra kommer bli i huset 😃

Fantastiskt väder har vi haft också. Riktigt guldväder! 🌞 sommaren är inte ens på gång längre, utan den är nog här för att stanna! 🌸


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar