söndag 1 januari 2012

Bra onödigt!

Tänk vad fel de blev nu!
Har ju lärt mig en ska uppskatta sina julklappar!
Så jag tänkte jag skulle vara snäll och faktiskt ANVÄNDA hudkrämen jag fick av mamma!
Jag som ALDRIG använder hudkrämen och mest tycker de är ett påhitt!
Men ja, där stod jag alltså å kletade in ansiktet med en något våt kräm!
Dålig tänkte jag, men försökte smörja ut det!
Ansiktet flammade upp, lagom till nyårsfirandet!
Såg ju ut som en raket hela jag ;)
Imorse var det fortfarande rött och alldeles fnasigt!
Jag ringer därför mamma och frågar vad de är för fel på hudkrämen?
Och får till svar ; vilken hudkrämen? Det jag köpte var tvål!!
Så ja, jag firade nyår med ansiktet fullt av tvål;) men någongång ska man väl göra de också:)


Gott nytt år förresten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar