tisdag 29 november 2011

SERIELEDARE!

Behöver jag säga mer?
Satt och stirra mig olycklig på Live-rapporten på Hockeyligan.
Nu stirrar jag mig lycklig på tabellen på text-tv!
Just nu är vi bäst i Sverige, BÄST!

Och ja, folk säger; "de spelar ingen roll, ni kommer sist ändå..."Men vad spelar det för roll?
Vi är ändå BÄST nu! :)100-årsjubileum och SM-guld, det låter väl inte så tokigt va?

Idag har jag förövrigt varit krasslig, ställer in Stockholm imorgon och far dit på torsdag istället.
Det ger mig en endagsvecka, vilket är alldeles lagom tycker jag! :)
Imorgon väntar istället bås-jobb på Ängevi, kul!


Idag hade jag varit jättesnäll mot Jens och börjat bygga ihop vår nya skohylla.
Jag hade tagit fel skruv, på två ställen.
Satt ihop bänken INNAN jag satt dit alla delar.
Så när han sen kom hem från jobbet så fick han ta isär, och göra om! :)
Tanken som räknas!
Hur kan jag ha blivit så oteknisk när far, bror och morbror är hejare på de där med att bygga saker?
Jag måste helt enkelt ha tänkt på annat när de generna skulle föras över till mig!


GODNATT alla brynäsfans! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar