söndag 24 juni 2012

Ja, ja!

Jag är dålig på att skriva här! Ja, jag vet! Men har så lite att skriva om!

Ligger just nu i soffan och tittar på England - Italien. Bara några minuter kvar, men fortfarande 0-0 , så jag lär väl sitta här lite längre än några minuter. Men sen är det bums i säng! :)

Det har ju varit midsommar nu i helgen som tyvärr var värdelös för min del. Migrän en hel helg, HEJA LIVET!

Nå mer då?
Ska på peace&love på onsdag, bara en dag, Magnus Uggla är det som lockar.
Sedan åker jag hem till kära Norberg på det, för att sedan följa mamma och pappa ner till Ack Värmeland du sköna!

Jaja, en annan sak är att jag bara har fem dagar kvar på kortison-ögondropparna, sen är jag klar med allt, så underbar känsla!:)

Och det bästa utav allt, kolla vad jag hitta på affärn idag!!
/ polkagrisälskarn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar