onsdag 6 juni 2012

Nationaldagsfirande!

Uh vilken dålig bloggare jag har varit, en vecka utan ett inlägg!
Har ni saknat mig? Och är fullkomligt överlyckliga över att jag är back in business?!

Men jag gjorde ju som sagt en ögonlaseroperation i onsdags. De sa åt mig ; skynda dig hem nu, för om två timmar är allt lugnande och smärtstillande borta! Jag skyndade mig hem, la mig i sängen och somna direkt.. Två timmar senare vaknade jag av smärtan, och vilken smärta sedan, fysjutton! Ögonen sved som att någon hade lagt lök i dom!
Och detta fortsatte i tre dagar, gick bara upp för att gå på toa, resten av dygnet låg jag i sängen och tyckte så synd om mig själv, uuuh!

Söndagen var jag åtminstone på benen en gång. För att "se" mästarnas mästare och se fbk få sitt enda guld för i år ;) haha!

Nu är jag nästan seende och mycket piggare och ska förmodligen jobba imorgon! Om allt känns bra, vill ju gärna se till hundra procent, blir ju jobbigt med läsningen på posten och stanna vid alla lådor annars, just saying! Haha! :)

Idag försökte vi snika oss in på lunch hos svärföräldrarna! De hade åkt till stan för att äta och bjöd istället på grillmiddag!
Som att tappa en femma och hitta. En hundring ;) inget fel på lunch, men mysigare med grillkväll, ni fattar?! :)
Det blev hur mycket mat som helst, och riktigt gott var det dessutom!
Åh va jag älskar att sitta på deras altan, när värmen är på och det är lite småkallt (enligt mig) ute! Sitta och spana ut över Daphnes rike! Lite smått avundsjuk på hennes alla ägor! :)

Nu blir det ett långt inlägg med bara massa pladder, men ni blir väl bara glada hoppas jag! Så ja, det var mitt liv just nu. Jag springer omkring härinne med mina solglasögon, livrädd för ljus, och ser ut som en annan stjärna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar