fredag 15 juni 2012

Operation

Sitter här i väntrummet och väntar på att Jens ska vakna!
Väntan är sådär halvroligt! Men jag sitter inte i sjön direkt. Även fast hotellsängen skulle vara guld just nu. Men jag sitter här och tittar på Nyhetsmorgon. Med en korsordstidning i knät. Te i handen och laddar inför körningen hem. Med spårvagnar och göteborgare överallt. Men jag är inte bitter!

Igår när vi var här på undersökning så satt Foppas och Zlatans tröja på väggen, som tack för all hjälp de fått här. Jag tyckte det kändes bra då, då kan jag låta dom sätta kniven i Jens, om Foppa varit här alltså. Ni fattar.
Idag när jag var inne på kirurgstället så satt en Brynäströja där. Från Jonathan Granström. Även fast jag var såld redan vid Foppa, så kändes det ändå bra. Kunde naturligtvis inte låta bli att fråga hur det gick för Frölunda i år ;) snällt mot Jens att reta upp kirurgen innan hans operation haha ;)

Nu svamlar jag bara känner jag, men rastlösheten är ett faktum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar