söndag 16 februari 2014

OS

För mindre än två månader sedan så flög vi över Sotji. Coolt tyckte vi! Där ska det hållas OS liksom. Och vilket OS sedan. 
Medaljerna bara trillar in och jag har fällt en och annan tår. Vilka krigare! :) 

Den här helgen har vi spenderat massa tid framför tvn. Och det får man i dessa tider utan att känna sig tjock! :) 
Olyckligt nog missar jag massa när jag är på jobbet. Och jag tycks pricka in fel skift vid alla intressanta saker. Tur vi har radio i alla fall! 

Och på fredag får jag min första stora enso-lön. Plus en lön från posten. Ska bli spännande att öppna dessa kuvert! Hoppas brevbäraren är snabb, trots att den bästa slutat ;)

Men nu lär jag sova. Måndagmorgon och förmiddag väntar. Och det kommer gå bra, det är jag säker på! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar