söndag 23 februari 2014

Sovmorgon


Idag tog jag mig en lång sovmorgon. Det är inte likt mig, men ska ju ut och jobba inatt.
Jag hoppas verkligen att den här natten blir lättare än den första natten förra perioden.
Då trodde jag inte att jag skulle överleva, men nu vet jag vad det innebär, och är lite mer beredd.

När jag väl steg upp åkte vi bort till Ängevi och köpte med oss massa potatis, bra att ha hemma och det går ju alltid åt :) 
Just nu sitter jag och sorterar in viktiga papper i pärmen. Tråkigt värre, men bra att ha allt på samma ställe!

Vad mer då? Final i hockeyn väntar och hur spänd jag än är så finns det en person här hemma som är nervös som en liten gris! 
Men nej, dags att återgå så jag blir klar innan matchen börjar ;)
Får några thai-bilder som jag nog inte visat, passande till dagens text menar jag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar