måndag 17 februari 2014

Slöfis

Innan Thailand var jag riktigt duktig med träningen. Sprang flera gånger i veckan och tränade gym. Sen vi kom hem har all träning i princip legat nere. Alltså 2,5 månad.. Jag har promenerat och gymmat lite. Men på tok för dåligt! 

Idag efter förmiddagens pass så tog jag hissen upp till gymmet. Som faktiskt ligger på mitt jobb :p mötte upp Jens och körde på rätt rejält med ben och biceps! 
Ujuj vad stark jag blev haha ;) som vanligt när jag är där med andra ord! 
Står typ i spegeln och förväntar mig att jag ska se när de växer, de där musklerna haha :) men jaja, nu vet jag i alla fall att det funkar bra med förmiddag+träning.

På kvällen tog jag en promenad och sedan pratade jag i evigheter med mamma. Kvällsrutin de! 
Men hej roligt inlägg. Sen gjorde jag det och sen gjorde jag det.....…… intressant blogg liksom! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar