tisdag 21 oktober 2014

Biff?!

Vi har motionstävling just nu på Stora.
Det är mitt lag mot basarna. Från vår sida är det tävling som sjutton, från deras sida är det oklart. Men så länge vi leder är jag nöjd :)
I och med tävlingen så gick jag till och från jobbet idag. För att tjäna in massa poäng! Och så fort det är mörkt ute så går jag in i en roll och spelar kille. För något säger mig att om jag ser biff och grabbig ut så är det ingen som ger sig på mig.
Misstänksam som jag är stoppar jag håret i mössan och spänner ut mina biceps så gott det går ;)

Jag vet inte om någon någonsin tror att jag är en kille, men den som är dum nog att göra illa någon annan, är nog lika dum för att inte se skillnad på Caroline och biff-Caroline-killen. 

Angående tävlingen så uppdaterar jag mer om det inom kort. Jag handplockade ett riktigt mästarlag där ingen kan säga nej åt den blonda packerskan. Men med är de, och presterar gör dom! :)

1 kommentar:

  1. Det är de som är bäst när tävlingen är slut som vinner! #itaintovertilthefatladysings /svm :)

    SvaraRadera