onsdag 15 oktober 2014

Vansinne

Jag har sedan länge bojkottat Aftonbladet, Expressen och allt därtill. 
Jag vill inte läsa om allt elände som händer på det viset de skriver ut det. 
Jag blir bara less! 

Däremot så kan jag inte bojkotta det helt då Sportbladet har den bästa hockeyappen. Jag får mina uppdateringar om mål. Jättebra. 
Idag är det Brynäs - Örebro. 
Jag får; 
1-0
2-0
3-0
4-0

Och mitt leende blir större och större. Då får jag en uppdatering med ord som; 
Brynäs hånas, publikfiasko..... 

Och jag vill bara skälla på nån! Men oj, Brynäs leder stort. Vi måste hitta något de är dåliga på. Göra en stor nyhet utav det och ta bort leendet på fansens läppar. Bra jobbat Aftonbladet, igen! 
Vilka ni än håller på, (förmodligen Djurgården) hoppas de åker på pisk. Hela året!

1 kommentar: