söndag 12 oktober 2014

Svaghet

Förmiddagen här i Skived var regnig. Och tråkig. De sakerna går nästan hand i hand med varandra. Regnar det så är det tråkigt. Är det tråkigt så regnar det. 
Vi stoppade i oss lunch och åkte sedan bort till Stora Enso och spenderade eftermiddagen på fyran. Pingis i en timme. Jens vann med 3-1 i set. Men jag tror att han blev lite skärrad av mitt spel ;) 
Sedan spelade vi badminton och där var vi så dåliga att ingen fick vinsten. 

Vi sköt lite fotboll, la lite straffar, försökte pricka basketkorgen (längst ifrån vann) och sen gick vi in på gymmet en timme. 
Tror vi var däruppe i tre timmar. 
Åkte hem, åt mat och klockan sju skulle jag iväg på något jag aldrig gjort förut, nämligen yoga. 

Jag hämtade upp Johanna och åkte dit. Det var inte alls som jag föreställt mig. Det var mycket bättre! Jag var nog ingen yoga-stjärna, hängde inte alls med på andningen men jag tycker att jag klarade mig fint :) och blev inte alls så rastlös som jag trodde, bara lite ;) 

Jag gissar på att jag kommer ha mycket svaghet som ska lämna kroppen imorgon. Men vem dör av lite träningsvärk?! :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar