torsdag 30 oktober 2014

Galet

Veckorna går galet fort och snart åker vi till Thailand och njuter av livet i några dagar. Underbart skulle en kunna kalla det. Väskorna står framme. Redan liksom. 

Men allt med en resa är roligt. Förberedelsen. Resan. Pratet efteråt. 
En resa räcker i flera år! Det är den bästa investeringen en kan göra för själen tror jag :) 

Nog om det. Igår hade vi vändskift åt rätt håll. Förmiddag onsdag och eftermiddag idag. Så vi slog till med ett skiftkalas på Bishop. 
Åtta manliga bruksarbetare och så jag :)
Så kom det ett annat gäng och satte sig vid oss och de frågade om jag vågade gå ut med så många karlar. 
Och en i mitt gäng svarar; äh, dä där ä bara Carro , ho ä från Dalera så ho töl att.... 
Livet som bruksarbetare, och ja, jag tål allt, och trivs så inibomben med gubbarna också! Nästan så vi skulle köpa BFF-halsband och dela med varann ;). Haha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar