torsdag 25 februari 2016

Sömntutor

Dagen startade klockan sju av en liten parvel som låg och jollrade i sin vagga. Upp i stora sängen för lite mys med hela familjen. Sedan frukost och lite mer mys :) när solen kändes lagom varm tog vi oss  en långpromenad med Emmaljungan. 
Kroppen är inte direkt återställd så jag är trött i kropp som en riktigt, riktigt otränad person. 
MEN jag känner mig starkare för var dag! 
Om några dagar slutar jag med denna penicillinkur också, och då kan ju allt bara bli bättre! :) 

Efter promenaden satte vi oss vid lagårdsväggen och njöt av årets första värmande strålar. 
Sedan gjorde vi något som jag fullkomligt älskar. Jag lade ner Majken bredvid mig på soffan, tog hennes lilla hand, skickade iväg Jens till affären och sedan somnade vi så gott i några timmar! 
Mor- och dottertid på soffan liksom! Älskade stund! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar