onsdag 2 mars 2016

Lägesrapport

Hur går det med livet?

Det går bra. Det gör det faktiskt! Ja, jag har känt mig totalt hjälplös och bara tänkt "världens sämsta mamma.." 
Men sånt går över. Det kan vara en jobbig timme som jag inte har en aning om vad Majken vill. Men sen kör vi några timmar med sprattel, vädra rumpan, små leenden, vagnpromenader, matning och en varm, MYSIG bebis som snarkar lite gott på mitt bröst. 

Jag kan bara sitta och titta när Jens leker med henne, ger henne kärlek och bli alldeles varm! :) det gör mig glad!
Jens är en pappa som bryr sig!
I både mig och Majken! 
Min tid efter förlossningen har ju inte vart sådär spikrak. Men när är vägen rak egentligen?
Då har Jens funnits där. Och jag måste säga att ligger man med feber och ont lite här och var så är ett blöjbyte guld värt! 

Någon gång de närmsta dagarna åker vi till Norberg och hälsar på, är det sportlov så är det ;) 
Veckan som kommer ska vi på FYRA besök inom vården! Mammakontroll, bebiskontroll och lite ditt och datt! 

Just nu ligger Majky i vaggan och snusar så gott och det är dags för mig med att somna in, imorgon är en ny dag att lyckas på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar