måndag 14 mars 2016

Fullt upp

Det blir inte så mycket till inlägg här längre. Det är något annat som tar upp min tid, ni får gissa själva vad :) 
Jag får prioritera det som är viktigt här i livet! :) 
Jag har varit på läkarstation och tagit prover för jag tycker att jag känner mig lite halvkass i kroppen. Och jo, mina värden sen förlossningen är inge vidare. Men de är på väg åt rätt håll i alla fall! :)

Vi har även haft återträff med föräldragruppen. Det var överförväntan-kul! Roligt att se de andra bebisarna och höra mammornas historier. 
Majken har även vart på sin besiktning. Hon hade bra höfter, hörsel och syn. Och hennes vikt/längd går rätt upp! En exemplarisk liten bebis! :) 
Imorgon väntar min besiktning, och jag hoppas på mycket väl godkänt på mig med! 

Nu är Jens ledig i tre dagar till, kliver på igen på fredag. Jobbar några dagar och sedan tar vi tjejer BMWn och åker till Norberg och firar påsk :) Jens ska spendera sin påsk på bruket det är därför vi överger honom ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar