måndag 7 mars 2016

Norberg

I torsdag åkte vi den första långturen med Majken. 22 mil till Norberg! Gick kanonbra. Vaknade bara en gång för lite mat. Sedan sov hon resten! 
Så duktig liten tjej! :) 

Norberg var jättemysigt! Mamma och pappa är underbara och det är alltid en ångest att åka därifrån. Majken fick träffa sin gammel-mormor -morfar och -farmor för första gången. Det var uppskattat från bägge håll :)
Varit ute och promenerat på Norbergs gator, Robert och Sanna har varit förbi, vi har ätit thaimat och bara varit! 
Synd att helgen var så kort bara! :)
Inte långt till påsk dock! 

Idag var jag till Karlstad och skulle få prata med en överläkare om min förlossning. På pappret lät det ju bra. Jag hade skrivit en lång lista med frågor som jag helt enkelt inte vet/minns och ville ha svar på. Men det blev inte som jag tänkt mig. Ut i bilen med tårar utmed kinderna! 
Överläkaren var en karl som inte hade sympati överhuvudtaget. Sen att han var en halvtimme sen så var han ju utdömd direkt! 
Men kom igen, skicka en kvinna som vet vad hon talar om istället för en man som läst i en bok hur det går till.. 
Nej usch. Besviken och vansinnig. Det var dagens humör... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar