onsdag 22 juni 2016

Semester

Inatt gör Jens sitt sista officiella pass innan SEMESTER! Han gör ett till övertid på en röd dag men de gills inte ;) 
Så vi skulle väl kunna säga att jag också går på semester nu, så jag också får fira :) 
Vad fort det gick till sommaren, bara vips så är de nästan juli. Och nyss var det januari. Vi kan ju gärna bromsa lite nu när vi har semester! 

Sökandet efter bil fortsätter. Jag hittar massa bilar och tycker jag är kanonsäker på det där. Jens säger bara "ja den var fin..." och sen fortsätter han prata om något annat. Jag tolkar det som "fel lysen". Men jag vet inte. Män och bilar har något speciellt förhållande med varandra! :) 

Annars lever vi och mår bra. Majken hejar på Sverige. Jag försöker hålla mina blommor vid liv. Och Jens, ja Jens han bara jobbar och sliter! Ett pass till ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar