måndag 17 oktober 2016

Ensam

Jens och Majken är ute och går så jag har lite tid till att skriva här :) dagarna går annars i ett så jag glömmer bort detta. 
Idag är det mulet, men Majken har feber så det kanske är lika bra :) 
Svalare luft är väl skönt när man är febrig. 
Så typiskt att hon ska bli sjuk varje gång vi åker på semester :) 

Tror det ska regna imorgon med, så någon solbränna blir det inget av. 

Majken har börjat vänja sig med sanden, den är lite äcklig men ändå väldigt spännande. Vattnet är tyvärr för kallt i poolen, så där vill hon inte bada, och jag vill absolut inte få henne att förknippa bad med skräck. 
I havet är det lite bättre, men där låter vågorna så otäckt. Så där har det inte heller blivit av :) en badsemester utan bad är väl iofs inte fy skam. 

Maten är överförväntan väldigt bra. Det står kockar och tillagar hela tiden. Så det hinner ju inte bli dåligt. Jag har ju haft en väldig otur med magsjuka i utlandet, så jag är på helspänn ;) 

Nu är det två dagar kvar, och regnar det imorgon så tänkte vi ta bussen in till byn och strosa lite :) sen får vi hoppas på en feberfri bebis och sol!!!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar