måndag 31 oktober 2016

Dagens mail!

På vägen hem från Arlanda knåpade jag ihop ett mail till Thomas Cook! Jag tackade så mycket för den underbara servicen vi fick på flyget. 
Den var liksom över alla förväntningar. Och jag har ju själv jobbat med service, dock i butik. Men jag vet hur glad man blir av positiv kritik. 

Det som var pricken över i, var ju att en flygvärdinna stöttade väldigt när Majken hade ont i öronen. Stöttade Majken och stöttade mig mot den där hemska tanten och hennes gubbe. 

Så jag skrev ett mail. Det tog lång tid att hitta vart jag kunde skicka det. Det fanns liksom bara "borttappat bagage, försenade flyg, reklamationer...." osv. 
Jag skickade till reklamationer haha! 
Fick idag ett svar, och jag blev så glad! 
Hade absolut inte förväntat mig något, utan ville bara dela med mig av en bra upplevelse! :) 

Men nu kan varken jag eller Majken hålla vår nyfikenhet inne, hoppas något trillar ner i lådan redan imorn :) spännande ju!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar