torsdag 27 oktober 2016

Uppförsbacke deluxe

Just nu är allt en enda stor uppförsbacke. 

1. Jag blev totalt idiotförklarad som mamma av en vansinnig tant och farbror vid landningen på Arlanda. De skällde sönder mig för att Majken hade ont i sina öron och skrek. 
Innan hade vi så mycket planer på resor. Efter var jag totalt knäckt. Det var ju inte som att jag valde att Majken skulle ha ont och vara ledsen. Utan jag gjorde allt i min makt för att få henne glad. Tyvärr svårt när hon måste sitta fast. 
Planerna hösten2017 bara kraschade!

2. Även fast aldrig någon någonsin kommer erkänna det, så skulle jag nog säga att jag blev bortglömd på jobbet. Eller ja, det jobb som jag just nu är mammaledig ifrån. Farligt att vara mammaledig, för då kanske man inte finns! 

3. Huset har fått sig några oönskade gäster, i form av möss. Inte okej. Inte någonstans. Tänker inte ens säga mer. Så tråkigt är det.

4. Jag längtar hem. Hem till Norberg. 

Summan av detta är en något nedstämd Carro. Men jag jobbar på det! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar