söndag 7 maj 2017

Cykelglädje

Jag har haft noll motivation till träning. Ganska så länge nu. Pinsamt länge. 
Jag är ju en av de lyckliga få som inte går upp i vikt så lätt. Så kroppens utseende förändras inte av icke-träning. Men mitt mående gör det, och det är en ond cirkel😖

Men sen vi flyttat till Norberg har jag kommit igång mer och mer. Tre cykelturer  bara den här veckan. Och det är kanon för att vara mig 😊 
Benen känns oförskämt starka och det finns fortfarande idioter bakom ratten. Så allt är sig rätt lik därute efter vägarna 😉
Imorgon ska jag testa på lite mtb och se vad jag gillar det nuförtiden. Kanske blir en stor tumme-upp så jag kanske måste lägga skatteåterbäringen på en ny cykel. Eller också en fet tumme-ner vilket innebär cashing i sparkassan 😃
Den som lever får se. 

Andra nyheter;
Denna veckan ska vi på två husvisningar, jag ser riktigt fram emot det. Ska bli så himla skoj att leta hus 😃
Majken och jag gjorde Öppis för första gången i fredags. Vi kunde inte låtarna med sjöng med ändå 😳
 tisdag ska Majken träffa två nya kompisar, två tvillingar som är födda i mars -16.
Veckans nya ord är "slut" eller "lutt" som hon säger. Vänder tallriken uppochner och tittar lite lurigt på mig. "Lutt". 
Jag älskar att Jens går dagtid!! Bara positivt med det! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar